Ugri Mihály – független disztributor

  Kezdőlap
  Termékek
     Aromastick
     Kozmetikumok
     Farmerruházat
     Táplálékkiegészítők
  Üzlet
     Marketing terv
     Jövedelem számítás
  A Társaságról
  Rendelés
  Kapcsolat
A Társaságról
 
A "Vision International People Group" Társaság egyike azoknak a nagy cégeknek, amelyek ma az egészséget képviselik termékeikkel a világpiacon. 1996. július 14-én történt megalapítása óta, megállás nélkül tesz erőfeszítéseket küldetése teljesítése érdekében - az egészség új kultúrájának létrehozása, amely a személy és a társadalom abszolút prioritása. A Társaság főbb termék csoportjai: biológiailag aktív táplálék kiegészítők, gyógynövény tartalmú kozmetikumok, egészségjavító ruházat, aromaterápiás készítmények.

A Vision Társaság termékeit az optimális összetevők és a magas minőség jellemzi. A Társaság legfőbb stratégiai partnere az "Arkopharma", a legnagyobb gyógyszerészeti konszern, amellyel közösen együttműködve a "Vision" Irországban felépítette saját gyáregységét, a "Nutripharma" - t.

A Vision Társaság termékeit szigorúan a nemzetközi GMP standard szabályainak megfelelően állítják elő, valamennyi termék bizonyítvánnyal és regisztrációval van ellátva a világ azon országaiban, amelyekben a társaság hivatalos tevékenységet folytat.   A társaság jelenleg hivatalos képviselettel rendelkezik Oroszországban, Ukrajnában, Kazahsztánban, Üzbegisztánban, Belorussziában, Litvániában, Lettországban, Magyarországon, Csehországban, Lengyelországban, Bulgáriában, Vietnámban, Olaszországban.

A "Vision International People Group" minőségi emblémájával ellátott termékek a piacon a modern piactechnológia leghatékonyabb módszerével törnek előre - az értékesítés közvetlen módszervével, a független disztributorok hálózatán keresztül. Ez a terjesztési módszer a Hálózati Marketing.

A Hálózati Marketing a 30-as években született az Egyesült Államokban, ahol Karl Renborg alapította az első hálózati marketinges társaságot a biológiailag aktív táplálék kiegészítők területén. A termékek és szolgáltatások íly módon történő terjesztése annyira hatékonynak bizonyult, hogy világsikerhez vezetett.   Az akkori idők világpiacának modern hatalmasai, mint a Colgate, Palmolive, Coca-Cola, Microsoft, Panasonic, Toyota a hálózati marketinget alkalmazták.

A világon ma több mint 3000 hálózati marketingen alapuló társaság van, több mint 44 millió ember dolgozik ezeknél a társaságoknál, és a hálózati marketingen alapuló társaságok termékforgalma megközelítőleg 80 milliárd dollárt tesz ki. A hálózati marketing társadalmi és piaci befolyása ma sokkal többet jelent az egyszerű fogyasztói igények kielégítésénél. Jelenleg ez egy érdekes alternatíva, vagy a hagyományos szakmai tradíció szép kiegészítése, és a termékek, illetve szolgáltatások hatékony terjesztésének módja, - amelyet egyre gyakrabban vesznek át lineáris társaságok is -, akik arra törekszenek, hogy a piacon vezető szerephez jussanak.

fel



Design by D. B. and FileMon